Ashly90 Bebeğim kucakta gezerken bacakları morarıyor dr normal dedi ama bana pek normal gibi gelmiyor birde bazı bölgeler kızarıyor. Var mı başına gelen
otose_san Ashly90 bizde de benzer bi durum var, cildinin kızarmasını hassalığına yoruyorum ama bacağının morarması beni de endişelendiriyor, muhtemelen kucağımda tutuş ile alakalı ama endişeleniyor insan
emrebilge Ashly90 bende aynı dertten muzdaribim kucağıma alamıyorum morarıyor diye bezin yanları sıkıp morartıyor olabilirmi bilemiyorum
Mirac_21032019 Ashly90 cnm kucaginda gezerken kolunla baski uyguluyosun ve asagu kan akisi yavas gidiyo o yuzden morariyo
Duruduygu Ashly90 vallahı benimkide öyle doktora 11 gidicem iple cekiyorum ama senin yazıyı okuyunca rahatladım DR normal dediyse bana buyukler bacaklar asagı salık oldugu için kucakta tutmak için popoyu tutup sıkıstırıyorum kan rahat dolasım yapmıyor bana da mantıklı geldi ama tabikide Dr randevusunu bekliyorum
emrebilge otose_san kucağa aldığımızda düşmesin diye çok sıkıyoruz demekki yoksa neden morarsın değilmi
Elis61 otose_san merhaba uzun zaman önce yazmışsınız ama bebeğiniz şimdi baya büyümüştür. Bu kucakta morarma durumu ne zaman düzeldi. Sebebi neydi? Benzer durumu şuan yasıypruz baya endişeliyim 😞
otose_san emrebilge olabilir, damarları fazla ince olunca düşmesin diye uğraşırken kan akışını mı engelliyorum diye tereddüte düşüyorum, çok bir bilgim yok gene de
Ashly90 Duruduygu evet dr normal dedi canımda herkes niye bu çocugun ayagı morarıyor diye sorunca her seferindr insanın aklına takılıyor.
Mineltoygar Bizim de aynı, bezin temas ettiği yerlerde kızarıklar olıyor ya da yatarken, morarma kucaktan indirdiğimde geçiyor eski haline dönüyor
pamukkuzum Ashly90 aynisi bizdede oluyor canım bez mı sıkıyor yada biz kucağa alınca zibini vs oturuyor da o mu yapıyor bir türlü bilemedim
gulsenkonakli Ashly90 kucakta tutarken bacaklar sıkışıyor kan akışı azalıyor o sebeple oluyor normal bir durum😊
asocialmom Ashly90 bizde de oluyor ilk gördüğümde aklım çıkmıştı morarınca hemen yatırıyorum geçiyor bacaklar sallandığı için sanırım sıkı tutmamak lazım bi de
Asyadeniz Ashly90 eee sen kendi kolunu belli süre sık sennkide kızarr kan dolaşımı olmaz ve onlarn derisi bizimki çok farklı olmasına ragmen çok normal yani