acelyaca uyku rutinlerini yapiyorsunuz bebeginizi yatagina koyuyorsunuz siddetli aglamadigi surece kucaginiza almiyorsunuz. aglarsa alip sakinlestigi an tekrar yatiriyorsunuz. bunu toplamda bir saat uyguluyorsunuz :( uyumadigi taktirde omzunuzds ya da pusetinde uyutmaya calisyorsunuz. benim kizimda 4-5 gun denedik hic ilerleme kaydetmedi ben cildirdim ve emzik verdim o an tuttu emzigi ve emzikle uyumaya alisti. tabi ekstra olarak elimi tutuyordu uzun bi sure de onu biraktirmaya calistim uyku arkadasina alistirarak. simdi daha rahatim bim sukur.