Ben uzun süre ekstra kullandım 1 kere bile sızdırma yaşamadım, sadece 1 kez ben bezi baya yanlış takmışım benden kaynaklı sızdırma yaşadık o kadar ☺️ Şimdi bezlere zam gelmesinden ötürü hangisi daha uygunsa onu kullanıyorum 1 aydır naturel e döndüm ondan da memnunum 5 numara. Ekstrayı ince diye tercih etmiştim naturelin inceliğini de beğendim ☺️