Wolverine laudarte ben hiç islatmiyorum. Düdüklüde hasliyorum. Poşetlerle buzluğa atıyorum. Yemeklik kadar. Yapacağım zaman çıkarıp yemeğini falan yapıyorum.
Saitkereminannesi Mom54554 Çarşamba kaynanamlar bize gelmişti içli köfte yapmıştı pişirip çorba salata yaparım yeterli
Laren Dun besamel soslu patates oturtma yapmıştım onu bitiririz yanına bir pilav yaparım bide meksika fasulyesi salatası yapicam çorba yapmam heralde ya bu kadar 😅
gizemito Brutal-Betty 😍😍 oğlum için hala ayrı yemek yapıyor olmak bazen yorsa da kıyamıyorum daha ona 😊
limonkolonyasi Mom54554 afiyet olsun şimdiden bende taze fasulye pirinç pilavı tavuk haşlama salata var
ezogelinn Mom54554 ilikli kemik suyundan kizimda icer diye sehriyeli terbiyeli corba süt fasulyesi tavuklu pilav salata yoğurt tatlıyı kolaya kaçıp hazır aldım kadife ve Kıbrıs tatlısı