pogacayanakli_aylamm https://imgyukle.com/i/odscFY https://imgyukle.com/i/odsXsq Perde modeli nasil kizlar
Alnalprdha pogacayanakli_aylamm ben düz perdeden yanayım eğer eşyalarınız gözünüzü görüyorsa bu perdeyle çok karışır ona göre düşünün
Lulemom pogacayanakli_aylamm tarz meselesi bu. Uzaktan bakınca güzel ama yakından model benim tarzım değil. 🙄
Kadifemsii pogacayanakli_aylamm eğer almadıysanız düz daha sade bi tül bakın bence.. perdeler eve çok başka hava katıyor sadelikten yanayım 🌸
pogacayanakli_aylamm Alnalprdha cok karisik bi perde esyalarim sade. Ama fonda renk olmadigi icin desenli sectik. Karmakarisik olacak anlasilan.
pogacayanakli_aylamm Lulemom benimde tarzim degil. Perdeicdw hosuma gitti parliyordu. Eve geldim pek hosuma gitmedi. Hep sade dedim gittim bunu aldim anlamadim
pogacayanakli_aylamm Kadifemsii ah ahh bende düz sade bi perde bakmak icin gittim. Gittim bunu aldim millet guzel guzel dedi ne bileyim
pogacayanakli_aylamm Gelininibulmayagelenkaynana ikisidr ayni canim biri uzaktan biri yakindan cekim. Uzaktan hos duruyor yakindan modeli karisik gibi
Deletedmom78654 pogacayanakli_aylamm bende beğenmedim maalesef. Düz beyaz benimkiler sadece en altında çok az güpür var.
pogacayanakli_aylamm Yaprak321 cok tesekkur ederimm. Evimede yakisti. Fon olayi olmasa sknti etmem ama fonumda desenlk gibi sadece kotluk renfim onsa vardi.
Kalpsizim33 pogacayanakli_aylamm güzel tabi bende düz seviyorum şimdiki perdem 9 sene öncesinde moda idi şimdi ise göz yoruyor
pogacayanakli_aylamm Kalpsizim33 tesekkur ederim. Col desenli tercih edilmiyor artik fon vb ile tamamladimiz ivin sanirim. Suan fonlar desenli daha agirlikli sade bi fon bulamadim.
Oglumunannesiyim pogacayanakli_aylamm yakından hoş değil mutfak perdesi gibi geldi bana ama zevk meselesi tabi😇
SeninAnnenBirMelektiYavrm pogacayanakli_aylamm gayet güzel cnm karışık falan durmuyor. Ben cok begendim hele uzaktan daha güzel duruyor. Güle güle kullan ♥️
pogacayanakli_aylamm SeninAnnenBirMelektiYavrm gercekten mi cok tesekkur ederim. Uzerinede harita deseni gibi fon perde sectim ama iptal de edmiyorum. Naisl olur sizce karisik duru mu