Yumut Biraz genelleme olmuş bence iletiniz. Elbette buna hazır olan ve olmayan bebek vardır. Biz de şu an eğitim sürecindeyiz. Bebeğimin gece uykuları mükemmel düzene girdi, gündüz uykuları da bazen uzun bazen eskisi gibi kısa oluyor ama o da düzene girecek daha sürecimiz bitmedi. Ben ayaklarımda sallıyordum, bırakır bırakmaz ağlayarak uyanan bir bebekti bebeğim keza geceleri de sürekli sallanmak isterdi yarım saatte bir uyanırdı. Bu şekilde sağlıklı bir uyku olmadığının farkındaydım. Sallamayı azaltarak bıraktık, tabiki de ağladı ama onu terk edip gitmedim, sevgim ordaydı, şefkatim ordaydı, temasım ordaydı, yeri geldi kucağıma aldım. Sadece sallama eylemim yoktu. Şu an iyi ki diyorum. Mutlu uyuyor ve mutlu uyanıyor artık. Ee benim için daha büyük mutluluk olabilir mi?