ftsdmrhn ben de sizin gönderiniz altında uyku eğitimi alan annenler için birşeyler söylemek istiyorum.
Bebeğin tek uyku eğitmeni annesi olmalıdır. Bebeğinizi sizden iyi tanıyan kimse olamaz. Eğer ki desteksiz uyutmak istiyorsanız bunu bebeğinizin yapabilip yapamayacağını en iyi siz bilirsiniz. eğer buna hazırsa ve uykuya düşkün bir bebekse ne güzel. zaten bunu bir kaç deneme ile bebeği yıpratmadan, ağlatmadan sizde başarabilirsiniz. Fakat bunu yapmakta zorlanıyorsanız, bebeğiniz siz olmadan uymuyorsa demekki sizi istiyor yanında ve bunu 3. bir kişi aracılığı ile bebeğinizin elinden almak ne kadar mantıklı. bırakın bir yıl iki yıl üç yıl sizinle uyusun, o nasıl istiyorsa öyle olsun. sonra istesenizde sizinle uyumayacak. hatta o kadar hızlı büyüyecekler ki odalarından çıkmak istemeyecekler. odandan çık gel bizimle otur diye siz söyleyeceksiniz ve bu bebeklilerini ancak resimlerine bakarak hatırlayacaksınız.
Ben 1 yaş 3 aylık ikiz annesiyim. doğdukları günden beri birlikte uyuyoruz. Hala emziriyorum. evet bazen ikisi aynı anda uyanıyor, bazen sıra sıra, hiç uyumadım geceler, bir iki saat uyuduğum geceler oluyor. ama onların kokularının, emzirirken bana sarılmalarını hiç bir şeye değiştirmem. ( aynı zamanda çalışıyorum) çünkü onlar öyle istiyor. zamanı gelince odalarına geçecekler ama buna onlar karar verecek ben değil. biraz uzun olmuş özür diliyorum 🙏 sevgiyle kalın, sevgiyle büyütün miniklenizi🥰