Slm1122 Beyzaylc nimo marka aldık biz oğlum 1.5 yaşındaydı ozaman 90 tlydi şuan 11 yaşında hala taş gibi maşALLAH bide kaç ev gezdi sapasağlam tavsiye ederim
Dido10 Dido10 https://ty.gl/30da3xwv3w linkte benim kullandığım var İnt fiyatı pahalı biz bu kadar vermemiştik civilde daha uygundu