Beyzaylc hVa makinesi dediğiniz nebül değil mi bende bronşit olduğunda nimo almıştım hem sessiz hem verdiği buhar çıkışı iyi baya.
ilaçla kullandıktan sonra içerisine içme suyu ya da serum fizyolojik koyupta kullandığımız oluyor tabi ben 200e almıştım zamanında şimdi ne kadar bi fikrim yok xiomi de var aynı şekilde diğer büyük makinelerin çok sesi var