rua_da_senhora_das_verdades ne mutlu bize, umarım bizlerden sonra da evlatlarımız böyle olur, gerçekten okumak o kadar güzel ki 🥲 bende gebelikte bir çok kitap aldım, eşimle her gün okur, heyecanla kızımızı beklerdik, ayrıca çocuk gelişim kitapları da aldık ve şu an çok şükür düzenli masal da okuyoruz, insan hem çocukluğuna gidiyor hemde evladı için bir şey yaptığına seviniyor değil mi 😇