İyi geceler güzel anneler, kimine saçma kimine normal gelse de ben kendi adıma hamilelikte başladım, tabi lohusalık süresinde epey ara verdik, şu an kızım 4.5 aylık bir gece ben, bir gece babası mutlaka masal okuyoruz, sizlerde durum nedir? 🥰
Baş ucu kitabımız da bu 🙋♀️ 