Ne denediysem asla geçmedi yukarda yazan herşeyi yaptım geçmedi 2 aydan fazla o acıyı sonuna kadar çektim artık intapli yara oldu en sonunda cenel cerraha gittim THİOCİLLİNE diye bir krem kullandim harika hemen geçti sonra yanlış emzirme sonucu bir kaç defa oldu hemen sürünce geçiyor kesinlikle alın