prmrv05 Bende çok ileri derecede yaşamıştım bu durumu. Kremler işe yaramamıştı, tahinin üzerindeki yağı arkadaşımın önerisi ile kullanmaya başlamıştım o çok çabuk geçirdi tavsiye ederim. Doktorumun önerisini de yazayım, süreceğin krem vs ne ise sürdükten sonra bir süre göğsünü açık beklet, iç çamaşırı kullanma sürtünmeden dolayı daha çok tahriş olur bol şeyler giymeye çalış nemli kalmasını engelle demişti bu şekilde sürüp bekliyordum ara ara açık tutup hava almasını sağlıyordum. Bir an önce geçer umarım.🌸