Bebek hastalandığında anneden ona göre antikorlu bir süt gelirmiş. Anne sütü hastalık açısından bebeğe özel gibi bir durum yani. Kaldı ki 2 sene emip sürekli hasta bebekte var (kaynım), 40ından sonra emmeyip bir kere burnu akmayan bebekte(eşim.) Anne sütü tabiki mucizedir, en iyisidir ama hastalıkla cok bağdaştırıp strese girmeyin derim. Oğlum 11 aylık, hala emiyor ve son 2 aydır sürekli hasta. Mevsimsel diyorum, soguk sıcak havalar dengesiz diyorum. Yani nasıl düşünürseniz öyle olur, kendinizi suclamayın, icinizi ferah tutun. Tabi bide keske aynı sehirde olsaydık, yardımcı olabilseydim.. Allah sifa versin. 🙏🙏