Sevgili annelerim sütüm yetmediği için ve oğlum meme reddi yaşadığı için 7 aylıkken memeden kesmek zorunda kaldım sagimla da gelmiyordu sütüm saatlerce sagdiktan sonra 30 ml anca çıkıyordu sonra hepten kesildi o günden beri bebeğim sürekli hastalandı 2 defa hastaneye yattım ve şuan yine hastaneden yazıyorum anne sütü verirsem kış bitene kadar belki daha dirençli olur diye düşünüyorum anne sütüne ihtiyacım var gerekirse parasını da veririm Gaziantep te yaşıyorum nolur yardım edin bebeğimin bu durumunu artık kaldıramıyorum 😔😔😔