Atmaccca Benim bebeğim de 2700 doğdu, doktorum bebek çok minik mama takviyesi yap dedi, bebeğim mamaya alıştı anne sütünü çok az alıyor, 2 ay kontrolünde 5780 çıktı kilosu. Çok fazla kilo almış mamayı hemen kes dedi doktor. Kestim ama bebeğim anne sütü emmiyor şimdi de. Keşke kilosu az olsaydı ama anne sütüne devam etseydim. Çocuğunuz sağlıklıysa kilosunu dert etmeyin bence siz de.