Arkadaşlar merhaba, bu postu açmadan önce çok düşündüm ve gereksiz buluyordum ta ki doktora gidene kadar.. Bebeğim 3 ay 8 günlükken kilosuna baktırdık ve 5350 kg geldi.. doktorumuz yeterli ama daha iyi olabilirdi dedi. 2900 kg doğmuştu ve kilo alamadığı için mama ve meme şeklinde devam ettik. Sizde de bu tür bir sıkıntı var mı ? Ve kafama takmalı mıyım ? Teşekkürler 🙏