Nadide_ bu arada ben bugün doktora gittim bunun için, doğum kontrol hapı verdi bunu kullan kanaman yüksek ihtimal duracak eğer durmazsa hap bitiminden sonra tekrar konuşalım dedi , emzirdiğin için bu kadar kanama yapmış olabilir dedi. Spiral kaymamış yerindeymiş ☺️