Nadide_ Ben taktirali 1 ay oldu 1 2 gün sonra azalarak kanama biter dediler ama 1 aydır kanamam durmadı normal mi
Nadide_ Tosbik_berram bsy dicem ayıp olacak ama da korkuma bsy olmasın diye iliskiyede girmedim ice otursun dedi millet bekliyoruz oyle
Nadide_ Teşekkür ederim ağrıdan acillik oldum doktor bilgi vermedi kontrolüme 1 ay var da icimi rahatlattinjz
Nadide_ Demin internetten baktım 1 2 güne azalır falan yazıyor du azalmaz sa ilişkiden kacilmali yazıyor
__zulfisiniz__ Nadide_ benim hiç öyle olmadı adetim bitti ilk başlar 15 günden 15 güne adet oldum 2 aydan sonra düzene girdi
Naziferabia Nadide_ canım kanama ve ağrı normal ama aşırı dereceyse doktora git. Zaten 1 ay sonra kontrole gitmek gereklyor benim gittiğim yer öyle demişti 1 ay sonra kontrol ettir demişti
Nadide_ Tosbik_berram takan bna onu bile demedi saolsun baya agresifti 1 ay sonra kontrole gel dedi çıkardı dışarı soru bile soramadım başka doktora randevu aldım
Tosbik_berram Nadide_ Sanki babalarının hayrına bakıyorlar okumuşlar doktor olmuslar ama insan olamamışlar gerizekalılar. Max 2 hafta diye biliyorum ben canım sana da 1 ay olmuş yeterli olmuş bence
halamidagakaldirmislar Aralıksız 2 aydır kanıyorum 2 ay oldu takılalı. Yarın randevum var bende gidicem bakalım. ☺️