gigibjk Simra benim kizla bi kere agladim beni umursamadı bile :)) sizin kine masallah ins gecer cok zor
gigibjk Littlebird allah yardimcimiz olsun bebekken buyuse diyoruz büyüdükçe dert artiyor can sagliklari iyi olsun napalim 🙏
gigibjk Kirmizisaclibayan inanılmaz ofke sinir yere atma kendini catlayana kadar aglama korkuyorum bazen bi yerine biseymi oldu acaba diye ins cabucak gecer sabir etcez 🙏
MoRella gigibjk Benim kız istediği olmayınca yerlere, duvarlara falan yumruk atıyor, yere yatıp tepiniyor, bas bas bağırıyor, elinde bir şey varsa fırlatıyor, ergen gibi odalara falan kapatıyor kendini.. Öyle takılıyoruz işte😁
Cihangiriinannesii gigibjk Benim oğlumda Martin 9unda 2ye girecek. Dediklerinizin aynısını belki fazlasını bile yaşıyoruz. Misal az önce disardaydik neden disardayiz diye ağladı eve geldik neden eve geldik diye krizlere girdii. Yok böyle bi ağlama , çığlık atma yerden yere attı kendini resmen çocuğumu taniyamiyorum. Bende 2 yas sendromuna bağlıyorum
gigibjk Cihangiriinannesii cok geçmiş olsun canim ya ins atlatırız 2 yas anneleri olarak korkum 36 aya kadar devam etmesi
Cihangiriinannesii gigibjk Valla benimde korkum o. Koskoca 1 sene bu durum nasıl çekilir hiç bilmiyorum. O değil nasıl davranacağımi da bilmiyorum siz ne yapıyorsunuz öyle durumlarda
gigibjk Cihangiriinannesii anlatıyorum ama anlamiyor dinlemiyor bende onla agliyormus gibi yapiyorum vicdan yapar susar diye ama nerde en sonunda kenara cekilip izliyorum zarar vermedigi sürece kendine :/
Cihangiriinannesii gigibjk Bende hiç tepki vermiyorum uzun bir süre ama malesef bazen dayanamayıp bağırıyorum çaresizlikten. En son sakinlesince alıyorum kucağıma sarılıyoruz
gigibjk Cihangiriinannesii hepimizin bi sabri var bağırıyoruz ama insaniz napalim benim kiz bağırmaktan sesi kısılmış simdi ins aglamaktan hasta olmasinlar ne diyim rabbim sabir versin bizede
Cihangiriinannesii gigibjk Amiiiin amin inşallah onlara da üzülüyoruz aslında en çok derdine çare olamayınca bizde de stres yapıyor tabi