gigibjk benim kızım da 2 yaşını bir ay geçti , onda da var malesef. Bir süreç. Geçecek mutlaka. Sabretmemiz gerekiyor. Aşırı öfkeli oluyorlarmış ve bir yetişkin 2 yaş bebeğinin yaşadığı bu öfkeyi yaşarsa çok büyük şeyler yapabilirmiş. O derece büyük bir öfke. Bize sabretmek düşüyor malesef.