_ipekk18 canım ıslak mendil yerine kaynatıp soğuttuğun suya koy pamukları ıslat güzelce onu kullan derim daha çok minik bebeğinde ben o zamanlarda pamuğu ıslatıp siliyordum birde pişik için bildiğimiz saf hacışakir varya gerçekten çok iyi geliyor aklında bulunsun oğlum 13,5 aylık oldu vücudunu hacışakirle yıkıyorum saçlarını da mustela ile. Şimdi mustelayı da bıraktım fiyatından dolayı sebamed kullanıyorum