Molfix bez ıslak mendil kullanmıyorum e bebekten temizleme pamuğu kullanıyorum bence ıslak mendille aynı fiyat pahalı diyenler oluyor evde bi kabımız var ılık su koyuyorum ıslatıp kullanıyorum ıslak mendil hiç kullanmadım ama hep pişik yapıyor diyorlar hiç pişik sorunu yaşamadım ama mustela pişik kremi kullanıyorum her altımı açtığımda değil günde 6 kere bez değişiyorsam 3 ünde sürüyorum antibiyotik kullandık pişik yapmıştı Hametan mavi olanı geçirdi