askbocusum_1 KaSeAy çevremdeki herkes daha doğrusu büyükler öyle diyo e 10 tane çocukta büyütmedim biraz pinpirikli olmam normal yani
Melegimlina Çok kalabalık ortamlarda olmadığınız sürece değil odadan dışarı evden dışarı çıkarın dedi doktorumuz temiz hava alsın eskilerin laflarına kulak asmayın hem günah ne demek onu anlayamadım?
askbocusum_1 Melegimlina günah derken işte 40 ı çıkana kadar dışarı çıkarmayın eskiden öyle yaparlarmış yoksa bebeğe yazık olur huysuz bi Bebek olur başedememezsin derler
Mom120 askbocusum_1 ilk kez duydum neden yapiliyomus peki? Bnmki hep evin icindeydi uyuyacagi zmn sadece odadaydi😅
Mom120 askbocusum_1 hiii pek mantikli gelmedi. Klasik hicbir mantigi ve gercekligi olmayan adetlerden biri gbi🤔
askbocusum_1 KaSeAy mantık dersini senden alacak değilim bir ikincisi tecrübe diye bişey var bilmem bilir misn bunun mantıkla alakası Yok yani.sorduğum soruya cevap vermek zorunda da değilsin hani kasma kendini bu kadar
Yagmur12 askbocusum_1 hiç alakası yok ya ben 40 çıkmadan kaç kere dışarı çıkardım Sonra annemin evi benim ev derken oo hiçte bişey olmuyor rabbimin izniyle kuranı yanında bulunsun her zaman
mbub askbocusum_1 neden ki? Yani anlamadım insan gelip gidiyosa salonunu temiz tutsunlar öyle şeymi olur biz gaz çıkartırken evi turluyorduk üç günlükdü dışarıya bile çıkarttım 1 aylıkdı pikniğe gittim 😁 onlara kalsa sen git pikniğe biz bakarız dediler heeee heeeee canlarım heeeeeee
askbocusum_1 KaSeAy ay çok saol kasecim okullarda da mantık dersi vermeye başla sen ama söylim bu zeka sana fazla