Rizeli53 Doga0812 ımmm 🤔 banada doktor dolven yazmıştı eczane onun yerine pedifen verdi iyiki de pedifen vermiş o zaman
Mevaseray_prensesinannesiiii Doga0812 Ama aşı için ya colpol al ateşi çıkınca bı çay kasigi ver dedi bana doktor gecede bebeigi gözlemle dedi bana şimdi kızım 6 biti 4oldu yedinci ayından aliyor
watermelonlove Doga0812 bize ilk aşıda calpol yazdı doktor ebemiz eksta bilgi dolven ve fitil bulundurmamı söyledi düşmeyen ateşlerde 6 saat ara ile farklı düşürücü daha iyi oluyormuş dolven ve fitil en etkilisi sanırım
Ayalayay Doga0812 açmayın 6 aydan sonra gerekli olursa ozaman kullanırsınız. Son kullanma tarihini kontrol edin