Dilaylaa Ateş var mı şuan ? Karıştırmıştır büyük ihtimalle. Ateşi olursa önce ılık kompleks yapın zaten sonra colpol verirsiniz bir çay kaşığı 6 saatte bir .
Yasemin38 Doga0812 dolven değilde calpol olması lazım canım 6 saatte bir 1 çay kaşığı kullanabilirsin canım Ateş,huzursuzluk aşırı ağlama olursa aşı sonrasında
Rizeli53 Doga0812 çok ağır olsa doktorlarımız bebeklere yazmaz internete inanma sen o Google doktorlardan daha iyi bilecek değil
Dilaylaa Dolven verilmez diyemeyiz dolven sadece daha etkili bir şurup , aşı için gerekli değil , gereksiz yere de kullanmayın kalsın kenarda sonra lazım olur , ne kadar az ilaç kullanırsanız o kadar iyi şimdilik zaten .
NeverGiveUp Doga0812 6 aydan küçük bebeklere çok ağır bir durum olmadıktan sonra dolven verilmiyor diye biliyorum. Bizim doktorumuz vermedi ilk 6 ay. Benimki 16 aylık 12 kilo dün ilk kez dolven verdim 2.5 ml ve 6 saatte bir. Çay kaşığı ile falan vermeyin hatta hiç vermeyin sadece calpol verin.
Mevaseray_prensesinannesiiii Doga0812 Doga0812 ben dönüşümlü veriyordum 4 saatte bir colpol 4saat sonra dolven ama bı çay kaşığı kadar veriyordum doktorum bu şekilde önerdi ateşi düşünce boraktim benim kızım 5 buçuk aylikti
Rizeli53 Doga0812 ımmm 🤔 banada doktor dolven yazmıştı eczane onun yerine pedifen verdi iyiki de pedifen vermiş o zaman