Ben özele gittim ancak sonra bebek muaynesi falan icin devlet hastanesine gittim.Deglet hastanesine gidip dogum yapan arkadaslsrim da oldu.İlkin de memnunsaniz yine tercihiniz devlet hastanesi olabilir malum fiyatlar dehset sekil de artti.😒Allah yardimciniz olsun