Özele mi gidiyorsunuz devletemi kizlar ben ilk cocugumda devlete gittim gayet memnundum ilgiden doğumumdanda memnundum ama şimdi yeni hamile olduğumu öğrendim devlete gitsem koronadan sira almasi randevusu nasil olur bakarlarmi diye düşünüyorum bi yandanda özel hastaneler malum cok pahali siz nasil yaptiniz devlete gidip korona zamanında memnun olan varmi kizlar 🤰