ahmt ya misal 100 TL ye satmışsınız ya. 6 bardak sattınız diyelim, 3 ü kırıldı. Diyeceksiniz ki 50 TL sini gönder. Anlaşalım aramızda. Çünkü size gelirken de 2 tane kırılacak bi de 20 TL bile kargo ödeseniz hem cebinizden para çıkacak hem gelen bardaklar bir işe yaramayacak