ahmt merhaba ya hiç iadeni kabul etme kargo ücreti de ödeme muhtemelen gelenlerde kirilcak ve boş yere kargo ücreti ödeyeceksiniz kabul etmezseniz gardops deposuna kaldırıyor ihtiyacı olanlara veriyormuş benimde de iadem olmuştu kargo gelmeden kargo geri döndü diye 18 tl kargo ücreti çıkardılar 2 kez kargo gelecek diye almadım onlarda kaldı haram ettim çünkü haksızlık yaptılar bana sizde boşuna almayin sadakam olsun diyin kargoyi kabul etmeyin gelen kirilmayanlar da kirilacak boşu boşuna cebinizden para ödemeyin