Turunckafam kitapkurdubebeninanasi ne güzel şeyler yazmışsınız tarifler bomba 🤩 müsaitseniz azcik tarif alsak bu güzelliklerden 😌
kitapkurdubebeninanasi Turunckafam tabi ki😍 omlet tostu yazayim oğlum çok seviyor onu mesela. Yumurta az ruseym az yoğurt çirpiyorum zeytinyagli tavaya döküyorum incecik yayiliyor pismesine yakin bir tarafina peynir rendeliyorim(herhangi bir peynir olabilir) sonra bos tarafi peynirli tarafa katliyorum D seklinde oluyor iki tarafini da pişirip aliyorum tabaga yumusacik lezzetli oluyor😊. Patates tostunu ailecek seviyoruz😀 bir patatesi önceden az hasliyorum sonra rendeliyorum yumurta ile çırpıyorum tost mak. Isitip arasina yagli kagit koyuyorum katlayarak. Sonra karisimi döküyorum. Karışımın altinda d üstünde yagli kgit olacak sekilde kpatip pisiriyorim sonra bir tarafına peynir koyup diğer tarafa katliyorum sahane oluyor😍
kitapkurdubebeninanasi Turunckafam fincan kek icin lor, zeytin ezmesi, ruseym peyniralti suyu karbonat ceviz yumurta sarisi zeytinyagi ve aldigi kadar un karistiriyorum bazen muffin kaplarinda yapiyorum bazen fincanda çok güzel oluyor😍 biz bile severek yiyoruz😀
Turunckafam kitapkurdubebeninanasi cokkk teşekkür ederim not aldım 🤩 ellerinize sağlık sabah hemen yapicam
Turunckafam kitapkurdubebeninanasi ruyesm bende bilmiyorum yemedik hiç acaba tam buğday unu yada normal un ile denesem olur mu bu tarifleri 🤩
kitapkurdubebeninanasi Turunckafam ruseymi sadece bebegim için kullaniyorum. Tabi ki istediğiniz un ile yapabilirsiniz😇
heyymomm Hvnannesi çok doyurucu olduğu için ekmeksiz veriyorum ama tercih sana kalmış tabii 🥰 normal unla hiç yapmadım mısır unuyla çok güzel oluyor