Elifyavux demirmommm o kaydediyor siz gülmeye devam edin benim bebeğim şuanda çok güleç 😇 inşallah o da güler gün gün yeni güncelleme geliyor bu bebişlere😂
kuzey-21 demirmommm bebekler sanırım tam 3 aylık olmaya yakın tam tepki falan verebiliyorlar. Ben hiç dikkat etmedim ama 2.5 aylık 3 aya yakınken çok güzel gülüyordu bize. Diğer türlü çok küçük uyurken gülüyordu kendi kendine. Uyanıkken gülüyordu ama bize değildi. Biraz daha bekleyin bence daha çok küçük
demirmommm kuzey-21 teşekkür ederim ☺️Evet uykuda gülüyor ama bize gülmüyor. Zaten tüm gün ağlıyor gaz sancısı galiba hep ağlayacak gibi geliyor bana sanki hiç düzelmeyecek 😳
Leyla13 Her çocuk farklı bencede bizimki de üzülmeyi bilmiyor ağlıyor üzülüyor numarası yapıyorum benimle beraber üzülecek mi diye yooook gülüyor 😂😂😂 herkesin derdi farklı ah şu bebeler ve onların panik atak anaları 🤪
kuzey-21 demirmommm yok yok olur mu hiç öyle daha çok küçük ilk annelik olunca bebekten herşeyi hemen yapmasını bekliyoruz sanırım hepimiz aynıyız 😂 3 aylık olsun bi tatlı tatlı Güler ben gıdıklıyordum falan çok güzel gülüyordu oynadığımızı anlıyordu herşey zamanla 😀
demirmommm kuzey-21 öyle tabi ki herşey zamanla ama işte o öyle ağlayınca çok çaresiz kalıyor insan hemen herşey yoluna girsin istiyor ☺️
kuzey-21 demirmommm benmde ilk bebeğim çok korkuyordum hatta hıçkırık tuttu elimiz ayağımıza dolandı ne yapacağımızı bilemedik 😂😂 internet saolsun hemen aydınlattı bizi 😂
Efeninanasi demirmommm benımkide 2 ay 26 günlük gülücük gülücüğe gidiyor. Ona birşeyler anlatın gülerek çünki sizin suratınıza göre duyguya bürünüyor. Ben bütün gün agu agu bir aydır uğraşa uğraşa agu demeyi öğrettim gülmesi için sabahtan aksama konuştum şimdi hepsini yapıyor daha beni görürgörmez çıldırıyor gülüyor. Sizde uğraşın sonucu süper😇
Ozge251021 161525 valla benimkide 1 aydan başladı hergün maşallahı var kahkahalara boğuluyor maşallah çok Gülen bir bebek ❤️ arkadaşında dediği gibi üzülmeyin her bebek aynı anda herşeyi yapacak diye bir kesin bilgi yokki illaki gülecektir minnak