050620 bende şu an düşünmeye başladım yazın tamam bende askılı çıtçıt badi giydirip üzerine kısa kol ya da askılı kıyafetini giydiririm ama kışın da uzun kol çıt çıt giydirip üstüne uzun kol kıyafetini giydiriyorum bilemedim ya yanlış mı yapıyorum zaten uzun kol badi çıtçıtlı giydiriyorum birde onun içine atlet giydirsem çok sıcak olacak