Kızım 14 aylık doğuduğundan beri yazın sadece atlet giydirdim onun dışında kışın hep atlet niyetine uzun kollu çıtçıt badi giydirip onun üstüne kıyafetini giydirirdim ama gecen eltim söyleyince bi düşündüm niye atlet giydirmiyorsun? e atlet de giydirsem 3 kat olacak çocuk pişecek iç atlet niyetine uzun kol çıt çıt badi giydiriyorum siz nasıl giydiriyorsunuz?