Denizzz88 Doga0812 kalan bekleyen kuruyan kakalar asla çıkmıyor herşeyi denedim 😄 ama mesela sıcağı sıcağına daha kaka zıbında ıslakken hemen üzerine ebebekteki baby me marka leke çıkarıcıyı sıkıp biraz bekletiyorum sonra hemen makinaya atıyorum deterjan gözüne de biraz leke çıkarıcıdan koyuyorum o zaman çıkıyor 😊
MinnakPanda Önceki lekeler cikarmi ki leke çıkarıcıyla. Yani taze kaka değil artık üstünden 1 ay geçmiş ama izi kalmış 🙄
guzelanne71 Daha az önce kakalı zıbını makinadan çıkardım serdim bembeyaz olmuş 😍 üstelik 3 gündür bekliyordu kaka lekesiyle tamamen benim üşengeçliğimden🙊 Extra hiçbişey yapmadım arielle 60 derecede bizim beyazlarımızla birlikte yıkadım
UraSsmom Doga0812 Ebebekte Baby me leke çıkarıcı çok güzel çıkarıyo ama şahsen ben çok bulaşmışsa uğraşmıyorum atıyorum direkt 😬😆