Çamaşır suyu her türlü ç suyu 🤣zararlı yani. Ben oksi leke çıkarıcı al ıştım oksijenli temizlik ürünü organik. Naturalive markasından.onu sulandırıp fısgıs yaptım banyo temizliği için. Bebe giysisini makinaya atarken leke üzerine fıslıyorum her zaman ki gibi 40 derecede sabun tozu ile yıkıyorum 🤷genelde çıkıyor.