Dilara_Ada5747 anaokulu öğretmeni olarak bende bir dönem kucuk yaşlara öğretmenlik yapmıştım . Daha doğrusu onların gözünde küçük yaslarda onlarla oyun oynayan ilgilenen birseyler öğreten bir abla gibi oluyoruz . 2 yaş çok küçük bir yas sevgiye anneye bağımlı oldukları dönem bu dönemde okula gelen çocuklar bir süre sonra özellikle tam gün gelenler öğretmeninden ayrılmak istemiyor çünkü anne ile yapması gerektiği herseyi ogrretmn ona uyguluyor ve cocukla aralarında bağ oluşuyor. Zamanla anne bunu farkedince ya pişman oluyor yada kıskançlık krizine giriyor nwsil olursa annesine gelmek istemeyen çocuğum öğretmenle durmak için ağlar diye .. yapılan araştırmalar 4 yaş için en uygun krese başlama yaşı olarak tespit edilmiş . Tabi mecburi durumlarda birakacaklara ben en az 3 yaşı tavsiye ediyordum . O zaman bezden cikmis, konusma dagarciklari artmış, kendi bedenini tanıyan, olayları eve gelince sizinle konuşabilen, arkadaş ilişkileri kurabilen, okulda faaliyet yapabilmesi için el kol koordinasyonu kas gelişimi daha tamamlanmış, kendini birey olarak kabul eden istediği istemediği herseyi dile getiren çocuklar haline geliyor yani bebek değil artık çocukluğu geçiş yapıyorlar bu nedenle bekleme şansınız varsa 3 yaşını bekleyin