Dilara_Ada5747 bende çalışıyorum anasınıfı öğretmeniyim oğlum nisanda 2 yaşına girecek seneye kreşe başlatacağım ben de mecburen çünkü bakacak kimse yok. Bi öğretmen arkadaşımın çocuğu başladı 2 yaşında ve çok memnun. Çocuğun konuşması bile o kadar ilerledi ki kendini çok güzel ifade ediyor annesi de kreşten sonra değiştiğini söylüyor. 2 yaş bağımsızlaşmaya başladığı bir yaş ve ne kadar fazla uyarana maruz kalırsa zeka gelişimi için o kadar iyi. Yani demem o ki kreşe öcü gözüyle bakmayalım anlıyorum sizi endişeleriniz var ama çocuklar çok çabuk uyum sağlıyor merak etmeyin çocuğunuz da sevecektir oradaki ortamı