Momsbabyy Lcwaikikiden Ocak başında kızıma aynı zaman da e bebek hepsiburadadan oğluma aldım. 150 TL üzerine indirim vardı. Hem takimlsr indirimdeydi hem ek indirim vardı. Alt üst askılı şortlu takım şapka salopet falan aldım 12-14 parça herhalde. 300 lira tuttu oğlana. Kızımın da 5 üst 3 tişört 2 askılı 2 şort
Ek olarak 6 takım aldım. Onlarda 300 civarı tuttu. Evde de tişörtleri askililari ve elbiseleri var bu yaz daha masrafi olmaz. Bayramlıkları bile hazır 😂