Ben de çalışmaya başladım, oğlum 6,5 aylık. Sütümü sağıp çıkıyorum ama biberona bir türlü alışamadı. Damlalık ile veriyor eşim. Eşimle dönüşümlü bakıyoruz, ikimizde öğretmeniz. Çalışan annenin iş yükü daha fazla oluyor, zamanla alışacağımızı düşünüyorum. 😊