Bende bebeklerim için çalışmayı bırakan bir anneyim, iş arkadaşlarım kamptan resim atmışlar, bazen imreniyorum sonra bebeğim aklıma geliyor vazgeçiyorum, emin ol iki durumda da kararsız kalıyor annler, Rabbim doğru olanı sana yaşatsın kendini nasıl mutlu hissediyor san öyle yap, yalnız bebeğini yabancılara asla bırakma, annen babaanne olabilir bir faktör,