Nurtalib yigitpasaninannesi_35 bugün gelmis bize de 150 ama cok bana gore ütü falan yapmam fırın desen oda arada bi çalışır ama bulasik ve camasir makinesi hergun çalışır
TiniminiKayra yigitpasaninannesi_35 gecen ay 190gelmisti bu ayda 230gelmis daha fazla bekliyordum az geldi
laudarte yigitpasaninannesi_35 Birde 150 kw aşmamaya calısın 🤷♀️ Yoksa ikiye katlıyor o yuzden yüksek geliyor 🥴. Kac kw yakmışsınız bi bakın faturanıza