Fdme benim bebegimde var 6 aylikken farkettiler ayda bir hasta oluyodu ki hala oyle hatta su an 15 gunde bire dustu cocuk tam iyilesti diyorum hooop yine hasta burun spreyi kullaniyoruz ama cokta bi faydasi olmuyo doktorumuz eger cok sık hasta olmaya baslarsa haftada bir yada hic iyilesmezse o zaman bi konusmamiz gerekiyor dedi normalde 2 yasindan once onermiyoruz dedi ama bebegin surekli hasta olmasi onun gelisiminni etkileyecek dedi su anda hic iyilesmiyor gibi bisey ben de cok yoruldum cocukta yoruldu artik