Busramrcn benim bebeğim 35 haftalık doğdu 2200 şu kilosu birbhfta kuvezde yattı 2300 olunca çıkardık. Erken dogdugu kucuk olduğu için dogdugundan beri mama veriulrum ayriyeten de emiyor. çok şükür emmede bir sorun yaşamadım
Sakın öyle düşünmeyin sürekli emzirmeye çalışın. ben 3 kere emziriyodum ucuncunjn sonunda üstüne en düşük ayarda birde mama veriyordum. Şuan tam 65 günlük şimdi gece yatarken dolu bir biberon veriyorum birde öğlen uykusundan önce veriyorum. Ama her mama verisimin öncesinde veya sonrasında muhakkak ezmriyorum. Kilo alımına şükür güzel. Doktor aylıklarını yavaş yavaş yakalamış dedi 🥰🙏