Busramrcn 4. Ayda bebeğim hiç kilo almamıştı 3. Ay kilosuyla aynıydı. 6250 di. Doktors kusuyor diye anlatmaya çalışmıştım ama beni susturup arada olur öyle takılma gelişimi iyi falan demişti, 5. Ayda 6500 geldi, 250gr almış mama başla dedi, sütüm dolup taşıyo ne maması dedim, yaramıyor demekki dedi bana, sonra başka doktora götürdüm. Çünkğ kustuğu için almadığını düşünüyordum. Reflüsü var dedi şurup yazdı mama sakın kullanma dedi, 15 günde 300 gr aldı. Yani demem o ki sen bilirsin aslında sütün yetip yetmediğini. İçin rahat etsin başka doktora da götür istersen.