Uzayiko Emirhaan 7 aylığız..2 aylıktan beri meme mama ilerliyoruz..avent biberon aptamil mama kullanıyoruz..meme reddi yaşamadık bugüne kadar..mamaya başlamak için doktorunuza danışın bence
Egeberk Emirhaan gece uyumadan önce 1 kere mama veriyorum o kadar bide cokkkk krize gircek gibi ağlarsa o zaman ama dışarı cikcaksam eşim yada başka birisi bakicaksa bebeğime o zaman mama veriyorum