NukleerBaslikliKiz küçük bir şehir sosyal hayat da bence yeterli. Yazları cookk sicak ama bilin klimasız oturmak mümkün degil. Kişi çabuk biter mesela bu ay sonuna bahar güneşini görmeye başlarız. Ben seviyorum bir çok yere yürüyerek ulaşabilirsiniz. Kiralar bence batmana göre fazla ama yemek ucuzdur burda bence çok rahat edersiniz. Bir de gezilecek bir çok şehre yakın en büyük avantajlarindan. Diyarbakıra 1 saat Mardin e 2 saat doğu turu yapmak için ideal bir şehir 🥰 hakkınızda hayırlısı olsun