Eşim polis ve doğu için tercih listesi geldi. İpka vereceğiz ama geçerli bi mazeretimiz olmadığı için gitme ihtimalimiz yüksek. Her halükarda tercih yapacağız. Doğu da hangi ildesiniz veya ildeydiniz? Avantajları ve dezavantajları nelerdir? Hastane, okul, avm, sosyal hayat bakımından güzel olan hangi illeri tavsiye edersiniz ?