Flower123 RainOverMe Bende oğlumu çok zorlardım hala bazen zorluyorum kızıyorum da pişman oluyorum kendi gönülleri olsa çok güzel yiyorlar aslında ama yemeyince bizim içimiz rahat olmuyor Allah sağlık versin çocuklarımıza elbet büyürler düzelirler
1balkizannesi Flower123 Sizin adınıza sevindim.☺️ Benim bebeğim sevdiği şeyleri yer yerine göre değişir 😕
Theodora RainOverMe Ben de sizin gibiydim. Simdi diyorum zavalli annrm neler cektirmisim😐 Yemeyen cocukla ugrasmak cok zormus.
RainOverMe Theodora gercekten cok zor😵💫 kızım yemıyor, her zamankı yedıgınden ıkı kasık fazla yese oyle mutlu oluyorum kı anlatamam. Dünyanın sonu degıl aslında. Neredeyse Hıc yemezdım ama kan degerlerım de hep iyiydi.
Korayyy Flower123 bende aldım üç gün kullandım grip oldu ilaç falan kullanıyordum zaten hali de yoktu ara verdim şimdi iyileşiyor gibi tekrarkullanıcam inşallah benimkidede işe yarar senin adına çokk mutlu oldum 😊
Deleltedmom_69 Flower123 gerçekten ise yaradimi bizede doktor vermisdi istah icin ama reçetede 4 yas ustu diyince korkup vermemisdim bugun tekrar sordum ver dedi bendede işe yarar insAllah😊
Flower123 Deleltedmom_69 eşim ferrum Damla’yla beraber 111 TL Ödemiş yani kendi fiyatını bilmiyorum desem