Flower123 ben de yemezdım annem kahroluyordu sabah 4-5 te gıdıp sıra alıp muayeneye heyete soktugunu bılıyorum. Kadın bunalmıstı ama en onemlısı ben daha cok bunaldım, acıkıyorum o yemek yemek bana eziyet. Nefret edıyrm resmen 30 yasımı gectım bu stresımı atamadım. Yemek yemeye de lisede başladım, günde sadece bir kase corbayla durdugumu biliyorum😵💫 zorla yedırılen cocuklarda sıkıntı oluyor. Bazen kızımı zorluyrm sonra da pişman oluyorum😢